Перейти до основного вмісту

Ельфіка – "Щоденник тевтоніанки в Херсонбурзі. Частина VIII" (текст + фото)


Агент команди Teutonia Delenda Est Ельфіка продовжує розповідь про свої пригоди у "Білому світі".

Teutonia delenda est!

Привіт, мої білосвітські прихильники! Це Ельфіка. Пробачте, що довгий час не могла поділитись з вами хроніками моїх пригод. Важливі події відволікли мене і моїх нових друзів  від звіту перед вами.

Отже, почнемо!  

Ми знову стояли перед бібліотекою, тільки тепер втрьох – я, Катріна і Леон-кіллер. Хлопець був незворушний, а ми з Катріною помітно нервували – вона в очікуванні пригоди, а я через її коротеньку суконьку, в яку вирішено було мене одягнути замість моєї золотої. Та суконька, яку я купила (поцупила?) в білосвітській крамниці, виявилась, на мій превеликий жаль і сором, нічною сорочкою. Я і досі почуваюся ніяково від глузливих слів Катріни: «Господи, Ельф, ти збираєшся в цьому дефілювати вулицями Херсона? Тебе у психлікарню загребуть! Ох і насмішила!».

Я в сто перший раз обсмикнула блакитну суконьку, аж занадто вона коротка, а Леон в сто перший раз кинув на мене захоплений погляд, потім сказав:

– Ельф, сестриця моя не помилилась, тобі дуже личить це вбрання! Ти справжня принцеса Білого світу! І синій колір пасує до твоїх дивних очей...

Я від його слів навіть почервоніла.

– Правда, суконька як на тебе шита. А Катька в ній як опудало з соняшникового поля...

– Ще одне слово і будеш красенем з підбитим оком! – сердито пригрозила Катріна. – І все ж, я не розумію, як можна вкрасти книгу в міській бібліотеці? Це ж державна власність!

– Можна, якщо від цього залежить доля світів! – відмахнувся від неї брат.

Ще у дворі Леон безапеляційно постановив, що в їх будинку буде розташована Штаб-квартира Організації Міжсвітових Націй (ОМН). Паролем для входу буде «Teutonia delenda est», а вірним стражем ОМН буде пес з дворянським титулом – барон Барон.


– Нас можуть спіймати і поліцію викликати. Що скаже мама?

– Боягузам не місце в нашій команді! Не панікуй! – прикрикнув на сестру Леон. – Ельф, одягай плащ-невидимку, поки поряд нікого не видно. Ти хоч і виглядаєш уже більш-менш як людина Білого світу, а не як ельф із казки, але дуже привертаєш увагу. А в даному випадку вона нам не потрібна! Так, Ельф шукає книгу Магістра, Катя, ти її прикриваєш, я відволікаю увагу бібліотекаря. Вперед, мої прекрасні леді!

Ми піднялись мармуровими сходами і увійшли в приміщення бібліотеки. Я зразу ж відчула дуже сильну магічну енергію книги і впевнено пішла вперед.

– Ельф, ти куди, в читальну залу? – дзвінко спитала Катріна, яка намагалась зразу ж повернути в найближчу кімнату з книжками.

– Кать, убав гучність, будь-ласка! – Леон схопив сестру за руку і, широко всміхнувшись жінці, що сиділа за столом, проказав: - Так, ми в читальну залу!

По ходу руху енергія ставала все сильніше, в мене сильніше забилось серце і на чолі проступив піт. Я кинулась бігти і майже зразу врізалась в молодого чоловіка, який ніс в руках якісь тонкі довгі речі.

– Упс! Що таке? Ледве лампи не впустив! – ошелешено промовив він. – Нічого не зрозумів!

Але вслід за мною мимо нього проскочили Леон і Катріна.

– Ей, друзі! Ви не на стадіоні! Збавте темп! В бібліотеці книжки читають, а не перегони влаштовують! – досить різко промовив чоловік.

– О, пробачте, будь ласка! – Катріна спинилась, привабливо посміхнулась і закліпала довгими нафарбованими віями. – Ми виправимось...

Далі ми всі втрьох обережно увійшли у залу, яку дівчина назвала читальною. В читальній залі нас зустріла гарна світлоока жінка в окулярах з прозорими скельцями і з темним волоссям до плечей.

– Доброго дня! Я можу записатись до бібліотеки? – з ходу почав реалізовувати свою частину плану з відволікання уваги Леон.

– Так, звісно! – приязливо посміхнулась жінка. – Вам треба заповнити формуляр.

Ми з Катріною підійшли до книжних відкритих шаф. На полицях стояли книжки обкладинками до нас. Вони були яскраві і зовсім не схожі на тевтонські. Зверху великими літерами було написано «Наука – королева перетворень».

– Це книжкова виставка, - прошепотіла моя нова подруга.

– Книга Великого магістра тут, - я спробувала вгамувати своє хвилювання.

– Але ж на полицях немає жодної старої книжки!

– Звичайно, вона ж зачарована! – обірвала я її (ну як можна бути такою недотепою!) і впевнено доторкнулась до великою за розмірами зеленої книги з золотими літерами, що стояла на другій полиці зверху крайньої шафи. «Большая географическая энциклопедия» – прочитала я, затамував подих.


Нараховано балів (текст): 30 балів.
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – відповідність внутрішній логіці світу]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

Нараховано балів (фото): 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – тлумачення світлини]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)