Перейти до основного вмісту

Даргана – "Назустріч незнаному" (текст + фото)


Великий магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:


"Думи мої, думи, лихо мені з вами", – від безпорадності сказала я слова Шевченка.

"О, Кобзар теж тут був. Він випадково сюди потрапив, коли подорожував Таврією. Але ми стерли йому пам'ять. А ось його  вірші ми полюбляємо", – мовив Бур.

Я вже не знала, що й казати, одним словом – паралельний світ!

"Буре, ти відчуваєш, запах троянд?", – звернулась я до собаки.

"Так, ми вже близько. Поглянь на небо. Воно таке, як і тоді, коли був перший бій з драконом".

"Перший бій?", – запитала я.

"Так, перший. Тільки завершився він поразкою лицаря. Але ти не хвилюйся, лицар був один. А в тебе є я".

От біда, подумала я. І додала газу своєму залізному коневі. А аромат  троянд ставав ще більшим...

Нараховано балів: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в межах міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)