Перейти до основного вмісту

Ельфіка – "Звернення юної тевтоніанки" (текст)


Команда Teutonia Delenda Est поповнилася агентом Ельфікою просто в серці загадкової Тевтонії. І отримала звідти послання:


Агов, люди Білого Світу! Стережіться! Вам загрожує небезпека! Грізна  Тевтонія чорною хмарою насуває на Ваш Світ зі швидкістю чотирикрилого летючого коня, швидшого за Ваші чарівні літаки!

Я – Ельфіка, дочка славнозвісного лицаря Ульріха Хороброго та мудрої Фріди, яка доводилась сестрою Великому імператору Тевтонії. 

Декілька років тому моя матір, знана чаклунка, дізналась про наміри брата, захопити Всесвіт за допомогою поглинання інших світів. Вона спробувала протистояти цим злочинним планам, але хтось з близького оточення її зрадив. Імператор спочатку ув’язнив мою матір в Зміїній вежі Марієнбургу, а потім, як кажуть люди, знищив. Батько загинув в битві проти темних степовиків ще раніше…

Саме Фріда назвала Ваш світ Білим, а світ Тевтонії Темним і показала мені декілька порталів між світами, коли я ще була малою. Зараз ці таємні переходи контролюють вірні стражі Великого імператора – примарні воїни.

Я ховаюсь від дядька з причин, про які розповім вам пізніше, зазначу тільки, що мені вдалося знайти ще один портал, точні координати якого я не розповім навіть під загрозою страшної смерті. Вам тільки скажу, що це бібліотека, одна із багатьох в Вашому світі. І як джерело спілкування я знайшла чарівний пристрій, схожий на наш тевтонікатор. Ви називаєте його комп’ютером. Я можу бути в цьому таємному місці тільки вночі, коли нікого немає. Ще не час для відкритого спілкування, поки що…

Ой, промайнула мимо вікон темна тінь! Я впевнена – це примарні воїни шукають мене за наказом імператора. Що ж, я тікаю, але ще повернусь, бо наші світи в смертельній небезпеці!

До зустрічі! Ельфіка.

Продовження розповіді Ельфіки можна знайти за цим посиланням.

Нараховано балів за виконане завдання: 30 балів.
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – відповідність внутрішній логіці світу]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

Популярні дописи з цього блогу

тевтонія: все про новий світ

Даргана – "Невидимий кіт" (фото + текст)