Перейти до основного вмісту

Даргана – "Мандри тривають!" (текст + фото)


Великий магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:


З важкими думками та головним болем помчала я на залізному коні за Буром. Незручності ще додавали важкі, залізні обладунки... можливо це сон? я зараз прокинусь і нічого такого не буде... ні паралельного світу, ні Бура, ні мотоцикла... хоча, нехай мотоцикл залишиться...

Але ж ні, це не сон,а реальність...паралельна реальність. Отак за роздумами я не помітила як Бур зупинився біля непримітної будівлі.

"Тут є книга, яку ти маєш взяти. В ній ти прочитаєш про дракона", - сказав мені пес.

"Угу", - кивнула я. Бур йшов поперед мене, двері будівлі були відчинені і він зайшов в середину, раптом я почула його скавчання та швидко побігла на допомогу...

Нараховано балів: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в межах міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)