Перейти до основного вмісту

Даргана – "Доля" (текст + фото)


Великий магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:

...я дивилась на своє відображення у величезне дзеркало-портал (колись я його бачила, але в своєму рідному світі) і не вірила очам. Я була неначе залізна людина з відомого фільму про Тоні Старка (до речі, непоганий фільм!) і це було б прикольно,якби не було так страшно...

"Тепер ти майже готова до поєдинку з драконом. Тільки ще залишилось взяти деяку книгу і все", - спокійним голосом сказав мені Бур.

"Яку книгу? Який поєдинок? Я звичайний турист з паралельного світу, я звичайна дівчина , а не лицар. Я не вмію, не можу і не буду!!!" - репетувала я щосили.

"Будеш", - спокійно сказав собака, - "aну, швидко пішла до свого залізного коня. Ти глянь на неї "не буду". Хто тебе питає, така твоя доля. Про цей поєдинок написано в стародавньому пророцтві. А що написане пером... і взагалі, як сказав класик: "Рукописи не горять". Такщо не гай часу, пішли шіидко".

Я нічого не могла сказати, мені дуже було страшно і просто хотілось десь сховатись... ми вийшли на подвір'я... підійшовши до мотоцикла я побачила на ньому ось цю квітку... в Тевтонії вона символізує дружбу... а хто її поклав? Бідна моя голівонька... ойойой...


Нараховано балів: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в межах міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)