Перейти до основного вмісту

Даргана – "Невидимий кіт" (фото + текст)


Магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана продовжує розповідь про своє перебування у світі Тевтонії:


Прогклюючись Тевтонією, я зрозуміла настільки мінливою може бути її погода. То тепле сонечко зігріває своїм лагідним промінням,то шалений вітер з градом наводять страх,а то раптом – випав сніг. Добре що я тепло одяглась, як знала. Тож до свого щоденника зроблю запис про те,що погода в паралельному світі досить мінлива і оманлива. Потрібно бути завжди озбрлєним теплим одягом і парасолькою.

І тут мій погляд зупинився на дивних слідах. На снігу було кілька слідів лап небаченого звіра. Існує повір'я про невидимого кота, який розучився муркотіти. Якщо комусь вдасться приручити його він назавжди стане видимим. За що ж така доля спіткала котика? За його мурликання, яке приспало Іргуга, велитня, який охороняв комору з різними стравами підступного Локі. А там було молоко, яке полюбляє котик. Ось його господар і впіймав на гарячому... далі що з ним стало,ви знаєте. Як же я хочу знайти цього котика і приручити! 

Нараховано балів за виконане шпигунське завдання (третя частина): 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в місті Херсон.