Перейти до основного вмісту

Даргана – "Обійстя славетного коваля" (фото + текст)


Магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана продовжує розповідь про своє перебування у світі Тевтонії:


Із сумними думками йшла я вулицями Марієнбурга. Коли натовп людей зацікавив мене. Підійшовши ближче, і прислухаючись до розмов, я зрозуміла що це такі самі туристи з інших світів як і я. На що ж вони дивляться? О, ось де ти жив. Я побачила рідну домівку доброго коваля. Ви лише подивіться яку красу він творив. А скільки добрих справ зробив для людей. Дійсно, вміло зроблена робота. Коваль вмів поратись зі складним металом – залізом. І мені так стало його шкода. Я вирішила, що будь що, але мені просто необхідно знайти його серце. Щоб він ожив. І як тільки я повернусь до свого рідного світу, одразу подамся на пошуки серця коваля! Я так вирішила, і так буде!


Нараховано балів за виконане шпигунське завдання (перша частина): 29 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[9|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в місті Херсон (фото автора).

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)