Перейти до основного вмісту

Даргана – "По той бік" (фото + текст)


Магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана продовжує історію своєї подорожі до загадкової Тевтонії (початок тут).


...я стояла і дивилась як зимове сонце сідає далеко за обрій. Його золотаві промінці прощались із  Днем... та раптом, проміння почалось збиратись в один єдиний промінь, який ставав з кожною секундою все ширшим і яскравішим. Повз мене промайнула колісниця богині Соль... вона помчала туди, куди вказував промінь, прокладаючи дорогу до Тевтонії.

Я пішла слідом... яскраве світло засліпило очі, і я з гуркотом впала донизу. Добре, що моя посадка виявилась м'якенькою. Цікаво, куди ж я потрапила? Що це таке? Що? Я опинилась в якомусь дивовижному місці. Під мною, над мною  та скрізь, якісь незвичайні квіти, такі біленькі і пухнастенькі... пухнасті квіти?

О, це вже щось! Де мій гаджет?...хвилинку-хвилинку. Я читала про ці квіти. Вони називаються "Вії бальдра". Названі на честь сина Одіна і велетунки Рінд. О, це  непросте місце. Його шанують всі жителі Тевтонії. Адже за переказами саме тут з'явились перші люди, перші тевтонці. І тому, раз на рік мешканці паралельного світу святкують День Квітки, як  народження нового життя... а що ж тепер мені робити? Геоданні в паралельному світі не працюють, куди йти? Куди-куди, вперед. Ой, що ж далі буде?...

Нараховано балів за виконане шпигунське завдання: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в місті Херсон (фото автора).

Популярні дописи з цього блогу

тевтонія: все про новий світ

Леді Дарк – "Янгол-охоронець" (фото)