Перейти до основного вмісту

Даргана – "З книгою крізь світи" (фото + текст)


Магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана продовжує розповідь про своє перебування у світі Тевтонії:


Що відбувається, люди, невже таке можливо? Та я ж в паралельному світі, чому дивуюсь. А дивуватись є чому. Зранку мене завіяла пухким снігом хуртовина, а в обідню годину вийшло надзвичано яскраве сонце, різко змінилась погода і знову стало по весняному тепло. Я продовжила свою прогулянку Марієнбургом.


Своєю красою захопила мене розкішна будівля, де друкуються книги з назвою "З книгою крізь світи". Так ось це місце, звідки беруть свої фантазії для власних книжок письменники мого світу. Ось яке ти. І як же мені хочеться бодай одним оком подивитись що ж там всередині. Ой як хочеться. Але не можна. До будівлі дозволяється входити лише письменникам та поетам, які зареєстровані у книгу "Паралельні письменники та їх твори". Ех, біда. Хоча, ану... зараз я дещо вигадала...


Нараховано балів за виконане шпигунське завдання (третя частина): 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знаходиться в місті Херсон, на вулиці Ушакова.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)