Перейти до основного вмісту

Світодар – "Несподіваний відгук" (текст)


Агент команди Teutonia Delenda Est Світодар відгукнувся на заклик про допомогу від гості зі світу Тевтонії Ельфіки (її історії ви можете переглянути за посиланням).


О Ельфіко, дочко славнозвісного лицаря Ульріха Хороброго та мудрої Фріди, спішу тобі на допомогу! Я Світодар – воїн Світла! Сенсом мого життя є захист сучасного прекрасного Білого світу! Він справді чудовий, просто ти з першого знайомства не зрозуміла його. Дуже хочу згодом показати його у всій красі!

Ти не повіриш! Я також знайшов портал у бібліотеці. Це крізь нього я часто мандрую у часі і просторі. А моя зброя – це світло! Світло знань! Але ж я мало що знаю про особливий світ Тевтонії. А так хочеться тобі допомогти!...

Знаю тільки, що королівство називалося Тевтонським від назви одного з давньогерманських племен – тевтонів. Згодом так почали називати всіх жителів середньовічної Німеччини, бо від слова тевтони пішла назва німців – Teutschen, або Deutschen, а звідси й назва сучасної Німеччини Deutschland.

А тепер я мушу дізнатися все про Тевтонський орден та знайти правду про історію тевтонських лицарів, яка одночасно цікава і суперечлива. 
TEUTONIA DELENDA EST! Я вірю в те, що грізній Тевтонії не вдасться поглинути нас. І зовсім не хочу, щоб Тевтонія (як за гаслом) була зруйнована, адже це твоя Батьківщина, Ельфіко.

Занурююсь у читання...

Нараховано балів за виконане завдання: 30 балів.
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – відповідність внутрішній логіці світу]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

Ілюстративна світлина додана автором і є його власною роботою.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)