Перейти до основного вмісту

Даргана – "Тевтонський книжковий суд" (фото + текст)


Магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана розповідає про пригоди в світі суворого тевтонського правосуддя (прагнучи не порушувати логіку викладу, ми поєднали три чaстини історії в одну публікацію):


...Я просто не могла в це повірити... Дочиталась... Я стояла посеред розкішної зали Книжкового суду.

– Чи Ви є письменником? - суворо запитала мене суддя міста Марієнбург.

– Ні.

– Чи Ви є поетом?

– Ні.

– Ви знали те, що незаконно проникли до будівлі "З книгою крізь світи"?

– Так, але я так хотіла подивитись що ж там всередині...

– Є правила, які не можна порушувати. А Ви їх порушили.

– Та я ж тільки подивитись хотіла. Я турист з паралельного світу, збираю інформацію про Тевтонію. Будь ласочка відпустіть мене! (я казала ці слова і просто не вірила: що я наробила, що наробила...)


Над Тевтонією піднявся жовтий місяць.


А я чекала на свій вирок. Швидко сіло за обрій тевтонське сонце, а разом із ним моя надія на подальшу мандрівку паралельним світом...


– Винна! – пролунав вирок.

Напевно хоча б раз в житті кожен відчував, що хоче провалитись крізь землю. Зараз якраз один із таких випадків. Сльози покотились рясним градом. 

– Ви повинні покинути паралельний світ.

Двоє тевтонських стражників підійшли до мене і повели із зали суду. Мене привезли до ріки, там був портал. На мене вже чекав човник, який крізь ріку Марієн мав доправити мене до рідного Херсона. Але раптом небом прокотився грізний грім, вдарила блискавка, піднявся шалений вітер!

Все що відбулось потім, кардинально змінило не тільки моє життя, а й паралельний світ Тевтонії...

Нараховано балів за виконане шпигунське завдання (перша частина): 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

Нараховано балів за виконане шпигунське завдання (друга частина): 27 балів.
[10|10 – якість світлини]
[9|10 – тлумачення світлини]
[8|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

Нараховано балів за виконане шпигунське завдання (третя частина): 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкти знаходяться в місті Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)