Перейти до основного вмісту

Даргана – "Портал додому" (фото + текст)


Магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана завершує розповідь про мандри Тевтонією:


...портал до мого рідного світу. І, нарешті, я вдома. Мій рідненький, дорогенький Херсон. Як я за тобою скучила! Ти саме найкраще та найрідніше місто на світі. Відверто скажу, Тевтонія мене захопила своїми пригодами, незвичайними мешканцями, дивовижною природою. Звичайно, я цю подорож ніколи не забуду, та й паралельний світ мене ще довго буде пам'ятати... але в рукаві у мене є козир... що цікавого я назбирала про Тевтонію, розповім залюбки... на все свій час.

Нараховано балів за виконане шпигунське завдання: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено поблизу міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)