Перейти до основного вмісту

Даргана – "Повернення на той бік" (фото + текст)


Великий магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:


До мене прийшов лист із Нової пошти Тевтонії від моєї подруги-поетеси... щось незвичайне почалось відбуватись в паралельному світі. Почали з'являтись речі, яких не було в Тевтонії. Моя подруга писала про зникнення книг із архіву Марієнбурга... я прийнала рішення, мені потрібно повернутись до Тевтонії та дізнатись, що ж трапилось... я знайшла галявину з порталом до паралельного світу. Але просто так туди потрапити я не можу. Адже останнього разу я втікала з Тевтонії... та мені допоможе чарівна тевтонійська квітка - кульбаба. Потрібно подмухати на неї і її пухкі парасольки допоможуть мені стати невидимою. Тевтоніє, тримайся, я йду тебе рятувати!


Нараховано балів: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в межах міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)