Перейти до основного вмісту

Даргана – "Повернення до Тевтонії" (текст + фото)


Великий магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:


...часом, доля надсилає нам важкі випробування, складні задачі з багатьма невідомими, а ми їх повинні вирішити…щоб не сталось – потрібно все розв’язати, подолати, пройти…шукати вихід, навіть тоді, коли здається що його немає...

Я лежу на зеленій траві, друга моя подорож до Тевтонії видалась болючою, дуже болючою (на замітку для тих, хто надумає подорожувати до паралельного світу за допомогою кульбабового закляття – не варто, вихор вас із шаленою швидкістю відкине на землю). Мені важко підвестись, невидима для тевтонців я лежу на м’якій траві, сподіваюсь поетеса зможе якось мене знайти...

З болем я підвела голову і побачила, що лежу напроти якогось трав’яного чи то коридору чи то лабіринту... мені потрібно туди... потрібно... і «Книгу скарг Тевтонії» мені б зараз!

Я їм написала б який у них сервіс. Ух написала б! «Кульбабове закляття – швидка та комфортна доставка до світу Тевтонії», от же... так, зараз я заспокоюсь і подумаю що робити далі...


Нараховано балів: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в межах міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)