Перейти до основного вмісту

Даргана – "Знайди!" (текст + фото)


Великий магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:


Вдосталь виплакавшись (давно я так не рюмсала!),я почала озиратись навколо. Яма, до якої я потрапила, нагадувала старий порожній колодязь. Та мою увагу привернув шматок якоїсь тканини. Взявши її до рук я в ній знайшла замотаний сувій із зображенням цієї будівлі і надпис "Знайди". Я розгубилась, що за дивацтва тут відбуваються? Чи може це підступи Локі? Хтось мене бачив, але ж я невидима?... самі лише питання. Та раптом,десь там вгорі я почула моторошне виття, яке наближалось. Ой, мамочко...


Нараховано балів: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в межах міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)