Перейти до основного вмісту

Даргана – "Майстерня зачарованих обладунків" (текст + фото)


Великий магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:


...і що ж це за собака така,що розвиває швидкість як мотоцикл? Я багато переглядала книг, коли вперше потрапила до Тевтонії, але ніякої згадки про таку породу чотирилапого друга не знайшла.

А залізний кінь мчав за величезним собакою, який вказував таємничий шлях. Ми оминали різні будівлі та біля однієї з них Бур зупинився. Я зробила те саме.

"Тут живе Арін, він виготовляє чарівні обладунки. Ти маєш взяти і собі," – сказав мені Бур. Коли ми підійшли до дверей, вони самі відчинилися. Як тільки я ступила крок, як в ту ж хвилину на мене почали налітати якісь залізяки. Я кричала й верищала, бо дуже злякалась. Хотіла повернути до виходу, але Бур закрив мені шлях... ледь впоравшись з переляком  я стояла посеред просторої зали... на мене дивилась якась залізна людина. Вона була повністю із заліза сріблястого кольору... лише очі злякано дивились на мене... так це ж я...

Нараховано балів: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в межах міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)