Перейти до основного вмісту

Даргана – "Несподіваний рятунок" (текст + фото)


Великий магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:


Грррррр, почула я моторошне гарчання. Я щосили притилилась до стіни ями, наче це б мені допомогло сховатись. Затамувавши подих чекала на власника страшого звуку. А перед очима промайнуло все моє життя. Я так багато ще не встигла зробити, ще стільки всьго можна було б начудити. Уууу, ну що ж я така невезуча...

І тут я почула, як десь зверху потріскують сухі гілочки, мнеться зелена трава і раптовий брязкіт металу. Боже, зараз серце стане, як же страшно...

"Гав, гав, гав!" почула я і розплющила очі... Згори на мене дивився величезний чорний  собака... Гав!.. до його шиї був прив'язаний довгий залізний ланцюг, який сягав дна ями...

Ааа... тільки й спромоглась сказати я. Гав! Пес почав гавкати беззупинку і я щосили вхопилась за ланцюг і почала підійматись догори. Мене витягав цей величезний собака...


Нараховано балів: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – тлумачення світлини]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в межах міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)