Перейти до основного вмісту

Даргана – "Між небом та землею" (текст + фото)


Великий магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:


...я швидко побігла до Бура. Відчинивши двері будівлі, я побачила як собака ледь не тоне ...в небі!

"Буре, я тебе зараз витягну, тримайся"... я пірнула у крижану воду, з усієї сили вхопилась за ошийник Бура і почала його тягти до порогу дверей.

"Ще трохи, трохи" - шепотіла я з останніх сил. Нарешті мені вдалось виштовхати собаку на вулицю і якимось дивом вилізти самій. І лише тепер, сидячі на землі, я згадала що не вмію плавати...

"Буре, що це таке?". Ще кілька хвилин Бур лежав мовчки, він був наляканий не менше за мене.

"Дякую, що врятувала мене. Я ж міг загинути. Там має бути покинута бібліотека. В Тевтонії почали діятись якісь дивацтва. Це все через портали, їх потрібно закривати, інакше порушиться баланс між світами. Ти мене витягла не з простої води, це Небесна Вода Тевтонії. Там, за дверима небо опустилось на землю. Потрібно швидко знайти дракона і вступити з ним в поєдинок. Це все що я можу сказати".

Ми ще десь з годину приходили до тями, а потім вирушили до Трояндової ущелини до дракона...

Нараховано балів: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в межах міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)