Перейти до основного вмісту

Даргана – "Кінець пригод. Чи новий початок?" (текст + фото)


Великий магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:


...Я була розгублена. Не знала що робити. З одного боку раділа, адже нарешті повернулась додому. А з іншого – якась порожнеча в душі. Я так полюбила паралельний світ! Його незвичайну архітектуру, дивовижні рослини, загадкових істот. І тепер цього не буде. Таке відчуття, ніби я втратила щось важливе. Чогось так сумно-сумно. Та зрештою, в мене такі спогади лищились! Я ж побувала в іншому світі! Та я... кого я обманюю. Мені бракуватиме Тевтонії.

Я подивилась на подарунок, який зробив мені Бур. Це був гарний, ручної роботи нічний світильник. Вмостившись на ліжку,я зачаровано дивилась на нього. Спогади про мандри до Тевтонії навіяли на мене сон...

"Цвірінь, цвірінь, цвірінь" – крізь сон почула я пташиний спів. Що таке? Де годинник, котра година? Годинник показував першу ночі. Хто співає?..

Ах! Мій погляд зупинився на світильнику. Пташки на ньому ожили, одна з них полетіла і сіла на книжкову полицю. Оййойой. Це ж портал! Портал до Тевтонії!..

Нараховано балів: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в межах міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)