Перейти до основного вмісту

Даргана – "До нового світу!" (фото + текст)


Магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:


Ну все, настав цей час. Я довго готувалась, довго збиралась. Шукала інформацію, читала старовинні записи. Робила фотознімки, вивчала їх.

Тепер настала моя черга вирушати в далеку мандрівку до паралельного світу. Там я сподіваюсь знайти найзагадковіші та найтаємничі будівлі, пам'ятки... можливо, я там зустріну незвичайних істот і мені вдасться їх сфотографувати... а може, я знайду нових друзів?...

Місце переходу до паралельного світу я вибрала заздалегідь. Потрібно лише вгадати із часом, коли буде сідати сонце і богиня Соль із останніх його промінців вкаже стежину подорожнім... батарея гаджета заряджена на 100%.

Ну Тевтоніє, тримайся. Ой тримайся, я Даргана, йду до тебе за новими знаннями і фото!

Нараховано балів за виконане шпигунське завдання: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в місті Херсон (фото автора).

Популярні дописи з цього блогу

тевтонія: все про новий світ

Леді Дарк – "Янгол-охоронець" (фото)