Перейти до основного вмісту

Даргана – "Покарання порушникам кордону" (фото + текст)


Магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана розповідає про прикрі наслідки своєї подорожі до Тевтонії (щоб зберегти цілісність оповіді ми поєднали дві історії в одній публікації):


Кря... ось так живеш на світі (кря-кря!) і навіть не здогадуєшся в які історії потрапиш. Кря! А хотіла ж лише помандрувати паралельним світом, провести дослідження. Кря! Провела. Кря-кря! Отой підступний Локі (кря!) перетворив мене на качечку. Кря, кря, кря... ні ну чого ж, я (кря!) хотіла залишитись в Тевтонії, ось тобі і маєш. Чого вже бурчати, тобто крякати. Кря! Не побачу більше родини, не скуштую свого улюбленого шоколадного морозива, не вдихну аромату улюблених червоних тюльпанів. Кря,кря... навік тепер плавати в озері, кря. Невже немає надії на вороття?... кря...

...кря! ось так плаваючи по озеру із сумними думками я не помітила як до мене підпливла біла качечка. На своїй качиній мові (яка може тепер стати мені рідною) вона розповіла свою сумну історію. Кря!  Виявляється, колись і вона була людиною, науковцем-зоологом. З нашого світу відправилась до Тевтонії вивчати тваринний світ, але через підступи Локі (кря!) перетворилась на птаху. Кря. Чому так вийшло (кря-кря) Олена не розповіла (так раніше її звали), я й не питала. Відчувала, що краще не треба... Олена сказала, що я можу знову стати людиною, якщо хтось з мого рідного світу назве моє ім'я. Якщо ж ні, я як і вона навіки залишусь птахою... кряяяяяя... в мене одна надія, що хтось з моїх рідних прочитає це повідомлення і скаже моє ім'я (кря-кря!). Прочитайте, кря, будь ласочка кря, кря, кря...


Нараховано балів за виконане шпигунське завдання (перша частина): 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

Нараховано балів за виконане шпигунське завдання (друга частина): 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]


В нашій реальності об'єкти знайдено поблизу міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)