Перейти до основного вмісту

Даргана – "Втеча з паралельного світу" (фото + текст)


Магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана розповідає про щасливе закінчення своїх пригод у світі Тевтонії:

...Не закінчила я свою розповідь Олені, як (ура!) хтось назвав моє ім'я! Комусь я таки потрібна. Я знову людина. Бігала я навколо озера з радісними криками. Та мій погляд зупинився на качечці-Олені, яка назавжди залишиться птахою... Як це сумно і важко, коли розумієш що вже нічим не можеш допомогти... я хотіла забрати Олену до рідного світу, та вона відмовилась. Не було їй до кого йти, занадто довго вона пробула в Тевтонії... нікого не лишилось...


З важкими думками направилась я до Реєстру іноземців. Але дивна річ, мене не було у списках. Виявляється, коли я перетворилась на птаху, моє ім'я автоматично зникло із списків. І тепер я нелегал. Я не буду розповідати про подальші події (нехай це залишиться тільки в моїй пам'яті, хоча б краще це забути...), скажу одне. Ота старенька автівочка, пам'ятний автомобіль для жителів Херсона, для мене став рятівним... це один із тих моментів, коли я раділа, що хоч трохи розуміюсь на техніці. Мотор машини заревів, вона з гуркотом зіскочила із п'єдесталу та на незвичній для неї швидкості помчала до рятівного порталу... я відчувала себе Шумахером. То була погоня, якій би позаздрили голівудські кінорежисери. І ось він, портал до рідного Херсона...


Нараховано балів за виконане шпигунське завдання: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено поблизу міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)