Перейти до основного вмісту

Даргана – "Серце коваля. Завершення історії" (фото + текст)


Великий магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:


Щастя безмежне. Знаєтє чому? Пам'ятаєте, я розповідала про коваля Тевтонії і що залишилось знайти його серце? Так ось, нарешті я змогла знайти серце бідолашного коваля. Тепер він знову зможе стати людиною! Виявляється ось де воно було,ще й розділене на 4 чaстини! Яка доля, яка доля.

Я підійшла до сердець, торкнулась кожного з них чарівною пелюсткою жовтого тюльпану, крапнула краплиною лікувальної тевтонської роси, промовила чарівні заклинання (я знайшла їх в архіві Марієнбурга) і враз почула: тук, тук, тук... Переді мною з'явилась постать високого чоловіка. "Дякую", - промовив він і зник... Невже я зуміла повернути йому життя? Невже це я?!...


Нараховано балів: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в межах міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)