Перейти до основного вмісту

Даргана – "Серед тевтонських барвінків" (текст + фото)


Великий магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:


Я йшла за метеликом, час від часу зупиняючись для відпочинку. Забита при падінні рука сильно боліла і не давала спокою. Та раптом перед мною відкрилась світла галявина, на якій росли чарівні та міфічні квіти паралельного світу – барвінки.

Барвінок (а про нього я багато читала із тевтонських книг) дуже могутня та сильна рослина. Вона не тільки росте там, де є портали до інших світів, а також є таким собі "охоронцем" кордону до світу "Чаротонії" (єдине що я знаю про цей світ, те, що він мало досліджений тевтонцями, і про нього зовсім немає ніякої інформації).

Метелик перелітав від квітки до квітки, а потім повертався до мене. Я зірвала кілька барвінків, можливо, вони мені стануть в нагоді. Метелик ще трохи попурхав над квітами і ми пішли далі. Аж раптом, оййй...

Нараховано балів: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в межах міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)