Перейти до основного вмісту

Даргана – "Метелик вказує шлях" (текст + фото)


Великий магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:


Ойкаючи та потираючи забиту руку я, нарешті, змогла підвестись. Ось якби не порушувала правила, могла б як звичайний нормальний турист прибути до паралельного світу, так ні, мені ж пригод захотілось. Я тепер персона нон грата.

Ай, якось воно буде! І тут така одразу несподіванка, метелик? Але ж знайома поетеса писала в листі, що живі істоти почали зникати. Я не зрозуміла, це що таке? Про такий вид метеликів я читали в книзі "Чарівні істоти Тевтонії та місця їх перебування". Цей метелик вказує шлях подорожньому, але він і сповіщає про небезпеку... Шкутильгаючи я пішла за красивим створінням, не підозрюючи в яку потраплю "історію"...


Нараховано балів: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в межах міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)