Перейти до основного вмісту

Даргана – "Визволення давньої знайомої" (текст + фото)


Великий магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:


...Не знати де взявся сильний вихор, який переніс нас із Буром на це дивне місце. Хвилинку, я знаю де ми. Адже це перший портал до паралельного світу Тевтонії, який я знайшла ще взимку. Тільки тепер він зовсім по-іншому виглядає. "Кря, кря!" – почула я і обернулась.

Знайома качечка стояла позаду мене. Вона раптом почала змінюватись, рости. Пір'я почало зникати. Ого. Ура! Подіяло!

Перед нами стояла висока дівчина з довгою русявою косою. "Дякую тобі, Даргано! Я так довго чекала на це. Вже й не вірила що знову стану людиною. Дякую.". Олена підійшла до мене і обняла із вдячністю. Потім вона погладила Бура і підійшла до порталу. Дерева зашуміли, портал до рідного Херсона відкрився. Олена зробила кілька кроків і зникла.

Ми з Буром лишились вдвох... але ми не підозрювали про те, що пара сірих очей спостерігає за нами...

Нараховано балів: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – тлумачення світлини]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в межах міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)