Перейти до основного вмісту

Даргана – "Неймовірний співрозмовник" (текст + фото)


Великий магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:


...ще зовсім трішки, і нарешті я вибралась із ями. Хух. Ого. Оце собачка. Переді мною стояв мій визволитель – величезний, чорний собака з гострими іклами але добрими очима. "Ти повернулась". Це хто сказав? Я почала озиратись довкола, щоб побачити власника голосу, але нікого не було... "Це я сказав, гав". Ви чули вислів "очі як п'ять копійок"? Напевно в той час в мене якраз і були такі очі.

Адже я зрозуміла, що до мене розмовляє собака... розумного в голову мені на той чам нічого не прийшло (я просто була в шоці) і я сказала лише: "Tи ба. Он воно що"... "Ходімо, по дорозі я все поясню". В повному нерозумінні того, що відбувається, я пішла за собакою...

Нараховано балів: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в межах міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)