Перейти до основного вмісту

Даргана – "Бузок бажань" (текст + фото)


Великий магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:


Тільки під вечір ми з Буром вибрались із лісу Ірисів. Це дійсно був ліс і такий пахучий. Ех. Яка краса. "Дaргано, дивись – це бузок бажань. Потрібно знайти квітку з п'ятьма пелюстками і загадати бажання, воно обов'язково здійсниться", – звернувся до мене Бур.

І дійсно,як тільки ми вийшли з ірисів перед нами розкинув свої пишні віти величезний кущ бузку. "В нашому світі теж є така рослина. І ми також загадуємо бажання, але вони не здійснюються. Це просто дитяча забавка", – сказала я. "Не плутай свій світ із Тевтонією. Тут свої правила і закони," – ображено сказав Бур

Щоб не ображати свого рятівника я почала шукати чарівну бузкову квітку. Приблизно через годину пошуків я її нарешті знайшла. І щоб таке забажати? Може, повернутись додому, чи нехай мені хтось розповість що ж тут в Тевтонії насправді сталось. Аж раптом мені на думку спала Олена-качечка. Перед очима стала вона мені... адже колись Олена була людиною, в неї була сім'я... я знаю чого бажати. Я хочу щоб Олена знову стала людиною і повернула собі втрачені роки... Iз недовірою, але й надією, я почала жувати квітку бузку...


Нараховано балів: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в межах міста Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)