Перейти до основного вмісту

Даргана – "Довгий шлях" (фото + текст)


Магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана продовжує розповідь про свою подорож до світу Тевтонії:


...Я йду, я йду. До мети своєї йду, потихеньку я дійду. Я йду... Пробиралась я крізь "Вії бальдра", наспівуючи мотив відомої пісні. Ура!!! Нарешті я вибралась із квітів-пухнастиків. І, ого!!! Яка краса, яка велич. Стоп, хвилинку... це що, Олешківський ліс? А як можна з Мол... одразу потрапити до лісу? На хвилинку вагання та нерозуміння полонили мене. Та я ж в Тевтонії! Не варто забувати про те,що деякі споруди та інші місця можуть знаходитись не так як в нашому світі. Це ж паралельний світ. Хвильку я потупцяла на місці і зайшла до тевтонського лісу. Мене одразу охопили цікавість та жага дізнатись, що ж підготував мені ліс паралельного світу.

Нараховано балів за виконане шпигунське завдання: 28 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[8|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено поблизу міста Херсон (фото автора).

Популярні дописи з цього блогу

тевтонія: все про новий світ

Леді Дарк – "Янгол-охоронець" (фото)