Перейти до основного вмісту

Даргана – "Ваші папери, будь-ласка!" (фото + текст)


Магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана продовжує розповідь про свою подорож до світу Тевтонії:


Ну от. Казковий тевтонський ліс закінчився, трішки шкода. Та попереду на мене чекають не менш цікаві пригоди. Останні кілька метрів прогулянки лісом. І тут, я б навіть сказала великий "нежданчик".


Перед мною постая велична та сувора будівля з реєстрації туристів із паралельних світів. Ойойой, я ж забула, що мені швиденько потрібно зареєструватись та зробити посвідчення туриста, а то мене ж можуть депортувати з Тевтонії, як незаконного порушника з перетину паралельного кордону. Швиденько побігла я до будівлі, сподіваюсь, все буде добре.


Нараховано балів за виконане шпигунське завдання: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт зназодиться в місті Херсон, на вулиці Ушакова.

Популярні дописи з цього блогу

Леді Дарк – "Янгол-охоронець" (фото)