Перейти до основного вмісту

Ельфіка – "Щоденник тевтоніанки" (текст)


Агент команди Teutonia Delenda Est Ельфіка знайшла змогу передати нам ще кілька нотаток (першу частину її розповіді можна прочитати за цим посиланням). Щоб не порушувати цілісності оповіді, публікуємо в цьому дописі одразу два записи в щоденнику відважної тевтоніанки.


ЗАПИС ДРУГИЙ

– Привіт, Білий світ! Я Ельфіка, і я знову з вами! Взагалі-то люди виглядають наївними, коли вважають, що портали між світами можуть бути тільки у вигляді брами. А якщо між книжковими шафами в звичайній бібліотеці? Слабо таке відшукати? То ваші проблеми. Я от такий портал знайшла і навіть пишаюсь собою – я справжня дочка чаклунки Фріди! Неважливо, який вигляд має місце переходу, важливо те, що в цьому місці відчувається дуже сильне джерело енергії.

Я знову працюю на вашому білосвітському тевтонікаторі вночі, але розповім, що сталося зі мною вдень. Почну з того, що в мене є чітка мета – знайти артефакти, які сховала моя мати в Білому світі і які Імператор хоче використати для чорної магії, щоб володарювати над всіма світами. Це книга Великого магістра Германа фон Зальца, Бальмунг – меч непереможного Зігфріда та чарівний перстень Нібелунгів, що дає багатство і владу над світом.

Спробую спочатку знайти книгу Великого магістра – за словами матері вона знаходиться десь в схронах однієї із бібліотек вашого світу, але не знаю, в якій саме і як я зможу туди потрапити. Я розумію, що в Херсонбурзі в мене є спільники і друзі, але як же я знайду їх вночі?

Після деяких вагань я вирішила вийти в Білий світ! Щоб не привертати увагу і розуміти, що відбувається навкруги, я захопила з собою дуже корисні речі – це браслет-перекладач і плащ-невидимка. Браслет дозволяє розуміти будь-яку мову і розмовляти на ній (моя матуся з його допомогою навіть із звірами розумілась!).

Плащ-невидимка – той самий, що Зігфрід забрав у могутнього коротуна Альбериха. А я його поцупила у дядька, коли того не було в Марієнбурзі (щоб ховатись від примарних воїнів і не тільки від них).

Взагалі-то я звикла бути в центрі уваги, бо я гарна синьоока білявка, та ще й справжня принцеса. Але ж пройтись вулицями Херсонбурга в довгій сукні із золотої парчі – це вже занадто! Не хочу зчиняти переполох в Білому світі!


ЗАПИС ТРЕТІЙ

Отже, пройшовши через портал в плащі-невидимці, я тихенько прослизнула мимо бібліотекарів та читачів на вулицю. Таке ж яскраве сонечко на блакитному небі, як і в Тевтонії... і на цьому схожість між світами закінчилась.

Я зачудовано дивилась на яскраві блискучі карети без коней, які швидко прошмигали повз мене, на людей в химерному одязі, на дивні будинки. Да-а! Хоч замок Марієнбург найкращий в світі, та і у вас досить непогано, тільки трохи незвично.

Так, Ельфіко! Прийди до тями і роби те, що роблять всі! Перетнувши дорогу разом з іншими людьми, я влізла до величезної карети з рогами, яка потужно гуділа і сіпалась із сторони в сторону. Вчепившись мертвою хваткою в якусь трубу, я розглядала все і всіх довкола і раптом відчула, що розумію, про що розмовляють люди.

На якусь мить я втратила пильність, бо все це для мене було вперше! Хлопець з закритими якимись кругляками вухами, що стояв поруч і ледь-ледь пританцьовував, несподівано боляче наступив мені на ногу, а потім і на шлейф моєї довгої сукні.

– От бовдур! – не стримавшись, заволала я білосвітською мовою, дякуючи браслетику. – Дивись, куди преш! – мені тут же прийшлось прикусити язика, бо він же мене не бачив.

– Що я вам зробив? – ошелешено глянув хлопець на огрядну тітку з невдоволеним обличчям, що стояла на деякій відстані від нього, і незграбно похитнувся в її бік.

– Стій, де стоїш, хлопче, поки я тебе не вбила! – я знову не стрималась, вперлась йому в груди руками, але ж карета смикнулась і я налетіла на тітку, віддавивши їй зразу дві ноги.

– Ой, люди, що це за нахабство! – заверещала тітка так, що у мене в голові задзвеніло. – Оце так молодь! Позатикують вуха чим попало і нікого не бачать і не чують!

Я ледве встигла пригнутись, бо вона навернула бідолагу чималою сумкою. Господи, святий Боже, що тут почалось! Добре, що в цей час карета зупинилась, двері відчинились і я вивалилась на бруківку.

Ой, лишенько, поки що все це суцільний морок! Як люди живуть в Білому світі?! Друзі, де мені вас шукати? Напевно я сама тут не впораюсь!


ЗАПИС ДРУГИЙ
Нараховано балів за виконане завдання: 30 балів.
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – відповідність внутрішній логіці світу]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

ЗАПИС ТРЕТІЙ
Нараховано балів за виконане завдання: 30 балів.
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – відповідність внутрішній логіці світу]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

Ілюстрація: картина Олександра Степаненка "Дахи старого Херсона. 1995 рік".

Популярні дописи з цього блогу

тевтонія: все про новий світ

Даргана – "Дивлюсь я на небо..." (текст + фото)

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)

Срібний Лицар – "Невідомий тунель" (фото)

Даргана – "...на честь славнозвісного Локі" (фото)