Перейти до основного вмісту

Даргана – "Червоний тюльпан" (фото)


Магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана наводить уривок з важливого для розуміння світоустрою Тевтонії, але й дуже загадкового документа.


Із записів досвідченого тевтонієзнавця: "....історія лицарства Тевтонії сягає багатьох століть. Вона містить безліч загадок та таємниць. Чого лишень варті будівлі... мене більше сорока років цікавить ось ця будівля. Дивовижно, що й донині вона має багато таємниць. Будівля прикрашена зображенням тевтонських гербів, але їхнє походження... воно залишається загадкою для мене.

Я точно знаю те, що в цій будівлі збирались лицарі так званого Червоного тюльпану (таємне зібрання). Їх видало верхнє зображення нерозкритого бутону тюльпана на верхівці будівлі. Це я точно знаю, мені про це розповідав ще мій дідусь, який також хотів дізнатись секрети лицарів... я думаю, що ці лицарі служили..." тут запис переривається. Яка ж доля його автора? Чи розгадав він таємниці? Оце питання...


Нараховано балів за виконане шпигунське завдання: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – тлумачення світлини]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знаходиться в місті Херсон.

Популярні дописи з цього блогу

тевтонія: все про новий світ

Леді Дарк – "Янгол-охоронець" (фото)