Перейти до основного вмісту

Даргана – "Загадки тевтонського лісу" (фото + текст)


Магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана продовжує розповідь про свою подорож до світу Тевтонії:


Йшовши лісом, я зрозуміла для себе одну річ. Що навіть в паралельному світі, який здається просто нереальним, може бути так само радісно душі від природи як і в нашому рідному світі. З такими роздумами я натрапила на окрасу тевтонського лісу – гриби. Існує кілька прадавніх тевтонських повір'їв про гриби. За одним, вони прийшли до нас із зірок. Тобто, вони спочатку були маленькими зірками, що світили незвичайним жовтим світлом, на небосхилі гриби-зірки складали цілу карту якоїсь небаченої країни з містами та селищами. Та одного разу такі зірки чомусь почали падати на землю, а карта незнаної країни почала зникати... можливо, ці гриби також пов'язані з появою паралельного світу? Тут варто замислитись... та є ще одне повір'я. Я, порпаючись в архіві, знайшла цікавий запис тевтонського міфолога про те, що гриби народжуються від грому. І як тільки він вдарить – у лісі з'являється маленький грибочок. Та навіть деяка назва тевтонських грибів означає "удар блискавки". І якщо ти в лісі знайдеш такі гриби, варто загадати бажання і воно обов'язково здійсниться. Перевіримо? Бажання я загадала. Так, бачу що ліс вже зовсім скоро закінчиться, цікаво, куди ж мене виведе ця стежинка?...


Нараховано балів за виконане шпигунське завдання: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – літературна якість тексту]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено поблизу міста Херсон (фото автора).

Популярні дописи з цього блогу

тевтонія: все про новий світ

Леді Дарк – "Янгол-охоронець" (фото)