Перейти до основного вмісту

Даргана – "Квітка дракона" (текст + фото)


Великий магістр команди Civis Teutonus Sum Даргана:


Бур (так звати мого гавкучого рятівника) розповів мені свою сумну історію. Ще маленьким цуценям зовсім випадково він потрапив до паралельного світу, який став йому рідним. В лісі його підібрав лицар, який обожнював тварин.

Так в цуценяти з'явилась нова родина. Тепер  Бур служить в таємному лицарському ордені і має важливе завдання: привести якогось загадкового лицаря до Ордену і супроводжувати в поході до дракона... розповіді Бура геть збили мене з пантелику... "Зірви Квітку Дракона" – сказав мені Бур показуючи лапою на червону квітку. Здається я читала про неї. За допомогою цієї квітки можна подолати дракона... що тут відбувається? Чи варто довіряти цьому собаці? А... а якщо це я той лицар, який має зійтись в поєдинку з драконом?

Нараховано балів: 30 балів.
[10|10 – якість світлини]
[10|10 – тлумачення світлини]
[10|10 – розширення знань про світ Тевтонії]

В нашій реальності об'єкт знайдено в межах міста Херсон.